Baker Jed
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dzieci
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Baker Jed
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(127)
Czechowicz Józef
(119)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(90)
Steel Danielle (1947- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Roberts Nora (1950- )
(84)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(82)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Drewnowski Jacek (1974- )
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Syrokomla Władysław
(70)
Fabianowska Małgorzata
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Lange Antoni
(65)
Mróz Remigiusz (1987- )
(63)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(60)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Zarawska Patrycja (1970- )
(57)
Christie Agatha (1890-1976)
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Remiszewski Ryszard M. (1951- )
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Shakespeare William (1564-1616)
(55)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(55)
Spirydowicz Ewa
(54)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Webb Holly
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Kledzik Emilia (1982- )
(46)
Kraśko Jan (1954- )
(46)
Michalak Katarzyna (1969- )
(46)
Prus Bolesław (1847-1912)
(46)
Chotomska Wanda (1929- )
(45)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(45)
Lipszyc Jarosław
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(44)
Polkowski Andrzej
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Jax Joanna (1969- )
(43)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(43)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(43)
Popławska Anna (filolog)
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Cussler Clive (1931-2020)
(42)
Włodarczyk Barbara
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Szulc Andrzej
(41)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci.)
Tyt. oryg.: Social skills picture book : teaching play, emotion, and communication to children with autism, 2001.
Większość umiejętności społecznych człowieka polega na tym, że w umyśle potrafi on przyjąć perspektywę drugiej osoby. Te umiejętności społeczne nie są jednak oczywiste dla osób z autyzmem, dlatego należy ich uczyć w wyrazisty sposób. I właśnie to jest celem Ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych: dzielimy umiejętności społeczne na mniejsze elementy i jasno pokazujemy, jak należy się zachować i co powiedzieć w danych sytuacjach społecznych. Na książkę Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych składają się zestawy specjalnie przygotowanych zdjęć, na których dzieci krok po kroku demonstrują rozmaite umiejętności społeczne. Forma podobna do komiksu umożliwia uczniom wykorzystanie atutów postrzegania wzrokowego i dzięki temu ułatwia skupienie uwagi oraz zrozumienie przedstawionych treści. Kolorowe fotografie ukazują „dobry” oraz „zły” sposób zachowania się w każdej sytuacji, a także pozytywne i negatywne skutki danego postępowania. Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych został zaprojektowany tak, by nauczyciel lub rodzic mógł strona po stronie wiele razy omawiać każdy etap zdobywania danej umiejętności. Dzieci mogą następnie samodzielnie lub w grupie odgrywać poszczególne umiejętności, aż do chwili gdy będą się czuły wystarczająco pewnie, by przećwiczyć je w codziennych interakcjach. Książka ta uczy takich ważnych umiejętności, jak: Nienaruszanie przestrzeni innych osób Rozpoczynanie i podtrzymywanie rozmowy Dołączanie do zabawy Dzielenie się Osiąganie kompromisu Czekanie na swoją kolej w zabawie Radzenie sobie z przegraną Zachowanie spokoju Akceptowanie odmowy Próbowanie nowych rzeczy Radzenie sobie z dokuczaniem i wielu innych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej